Brev:
Modermælkserstatning - hvad er forskellen på Allomin 1 og 2
26. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Modermælkserstatning - hvad er forskellen på Allomin 1 og 2
Hej
Tak for en god brevkasse.
Hvad er forskellen på alm. allomin og allomin 2. Hvornår bruger man det ene og hvornår det andet ?
Jeg har en søn på snart 6 mdr. som får en flaske mme i døgnet og ellers grød, mos og amning. I grøden og mosen er der mme. Er allomin 2 mere mættende, og kan det være en ide at bruge det istedet for alm. alomin ?
Med venlig hilsen
Annette